Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. január 2., vasárnap

A Zabhegyező miatt ölték meg John Lennont? (Érdekesség)

Találtam egy cikket, ami érdekes lehet. Gondolom még nem sokaknak esett le, hogy mi a kapcsolata a Szent Johanna Gimihez, de várjatok, mindjárt kiderül.
Szóval épp egy SzJG-kvízt oldottam meg (Figyelem a leadási határidő ma éjfél!!!), mikor Reni könyveivel kapcsolatos feladattal találtam magamat szemben. Keresgettem kis segítségként a neten, épp pont a Zabhegyezőről, amit Reni Arnoldtól kapott, aki azt mondta ez az egyik kedvenc könyve. Hirtelen ez a cím került a szemem elé: A Zabhegyező miatt ölték meg John Lennont? én pedig elolvastam, mert rögtön az ugrott be, Lehetséges az. hogy Arnold egyik kedvenc könyve miatt halt meg egyik kedvenc zenésze?

John Lennon dedikál későbbi gyilkosának 


Nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, úgyhogy ezt az SzJG Facebook-jára is kiraktam, hogy itt is ott is lehessen írni erről.
Nos, ki mit gondol?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése