Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. szeptember 15., csütörtök

Kérdésözön: We love L.Laura!

Ismét bebizonyosodott, hogy Leiner Laura, nem csak mint író, hanem mint híresség is remekel. Mindig is hangsúlyozta, hogy "szeretiazolvasóit!" (=D), de most újabb elismeréseket kap azért, hogy minden olvasói kérdésre válaszol! Az egyik barátnőm tanácsolta, hogy írjak erről és bár más (könyves) blogokon is kigyűjtötték a legérdekesebb kérdéseket/válaszokat, szerintem ez igencsak szubjektív ezért én is összeállítottam, háát, három listát. Mivel mindegyik kapott egy-egy találó címet, ezért nem részletezném, hogy mik a szempontok, olvassátok el és kiderül! (A sorszámozással nem kell foglalkozni, az csak nekem segített a gyűjtéskor!)

Csakúgyálaltalában ÉRDEKES

1.
Cortez Vagyok Csáá Miért nem lesz könyv Cortez szemszögéböl?:/:)[Meglehetne irni ugy mintha csak gondolna mindent, és nem naplot irna. Sokan örülnénk neki.:))]
                Cortez szemszögéből biztosan nem lesz könyv, azonban a további kötetekben jobban megismerhetjük a szereplőt, a szemét, és a szögét is. :D

2.
Laura Princz Eredetileg is írónak készült?(Ha nem, akkor mi szeretett volna lenni?) Szereti a szívek szállodáját? Csak mert sokszor szerepelt a könyvben...:)
                Nem, 18 éves koromig nem tudtam, hogy író leszek. Előtte „rockzenész” szerettem volna lenni, esetleg lakatos. :D Igen, szeretem a Szívek szállodáját, rengeteg filmet és sorozatot nézek. : )

3.
Dorottya Besenyei Ugye nem lesznek szakítások? (de ha igen akkor olyan legyen hogy utána megint összejönnek:D)
                :D Sajnos ezt nem árulhatom el.

 4.
Dóra Jónás Meg írtad már a hatodik részt?
                Nem szoktam elárulni, hogy melyik részt írom, illetve, hogy még a Szent Johanna gimit írom-e, mert a kiadás és a saját tempóm nagyon eltérő. (Gyorsan írok).

5.
Rebeka Czucik Hogy találta ki Cortez karakterét? :)
                Nehéz kérdés. Elképzeltem egy  olyan fiút, akit szeretnék utálni, de csak azért utálom, mert szeretem.

6.
Panna Eölyüs Jacques és Flóra összefognak jönni?
                Sajnos erre nem válaszolhatok. : (

7.
Vivien Hodács Gyerekkorodban is írtál "amatőr" műveket? :)
                Nem, gyerekként nem írtam.

8.
Rebeka Kuszinger A szjg után várható másik ilyen könyvsorozat mai fiataloknak? :D és a szjg-t mikor elkezted írni már előre tudtad mi fog torténni mid a 8 részben vagy közben találod ki.folyamatosan? Szokott ihlet hiány lenni? Gépen írod? :D
                Igen, az SzJG után is ifjúsági regényt/regényeket tervezek. Igen, előre kitaláltam, hogy mi fog történni a sorozatban. Nem, ihlet hiányom nem szokott lenni, én egy ilyen „sokihletes” író vagyok. :D Gépen írok.

9.
Dóra Kovács vagy nem gondoltál egy kiegészítő kötetre ami összefoglalja hogy mikor mit gondoltak a többiek?
                Nem, az SzJG Reni naplója, rajta keresztül ismerhetjük meg a történetet. Úgy gondolom, hogy Virág szemszöge enyhén szólva rövid lenne (:D), Kingáé idegbeteg, Ricsié olvashatatlan stb… A történet főszereplője szándékosan Reni.

10.
Julia Rathmann melyik szereplő személyisége áll a legtávolabb a sajátodtól, és miért?:)melyik fejezet megírása tartott a leghosszabb ideig?Ésss...elárulod mi a csillagjegyed:)))?
                Minden szereplő közel áll hozzám, és egyben távol is, így erre elég nehéz válaszolni. : ) Nekem az egész SzJG egybefolyik, így ilyenre nem nagyon emlékszem. :D A csillagjegyem bika. Azt hiszem.

11.
Flóra Antónyi ki nevezte be Renit a karaoke-ra? és Arnold visszafog még jönni? és lesz majd szakítás?sokáig lesznek együtt a párok?
                A következő kötetekben kiderül. Arnold karaktere nem tűnik el teljesen. Az utolsó két kérdésre sajnos nem válaszolhatok. : )



SZJG film (bocsi, de ez a mániám)

1.
Panna Csapó Készül valaha film a könyvből?
                Örülnék neki. : )

2.
Hanni HorseFan Gőz Lesz film a könyvből? Lesznek a további részekben új szereplők?
                Örülnék neki, ha készülne film az SzJG-ből. Igen, lesznek új szereplők. : )

3.
Szófia Balogh nem gondoltál arra, hogy képeket kapcsolsz a szereplőkhöz?
                Nem, amíg az SzJG-t nem filmesítik meg (bízom benne, hogy megtörténik), addig az olvasók fantáziájára bízom a karaktereket.

4.
Kaiser Tánya Lesz-e film belőle? ha igen akkor mikor? és ha lesz akkor h lehetne a szereplő válogatásra bejutni :DD
                Amennyiben készül film az SzJG-ből, hatalmas castingot tartunk… : )



We <3 Laura (best of válaszok)
1.
Orsolya Solya Fábián Lesznek nagy meglepetések? :D
                Surprise! :D

2.
Szofii Tamás követed a renivel kapcsolatos dolgokat? úgy értem h mikor levágatta a haját te is levágattad? :d
                Ööö. Nem, amikor „Reni levágatta a haját”, akkor nekem még hosszú volt, a megjelenéskor ez teljesen véletlenül alakult így. Az igazság az, hogy nekem le kellett vágatnom, mivel véletlenül zöld lett a vége. :D

3.
Tóth Petra Nagyjából mennyi könyv fogyott el a dedikálás alatt? (: Mennyien lehettünk úgy összesen a 3 nap alatt?
                Én úgy éreztem, hogy egymilliárdan. :D

4.
Kitti Harkányi hány éves korodtól kezdtél el írni, és mi motivált erre???
                18 éves koromban írtam az első regényemet. Leginkább az unalom motivált. :DD

5.
Enikő Schiller Leiner laura : Team cortez v Arnoldos vagy?
                Ööö. Team SzJG? :D

6.
Flóra Antónyi Arnold honnan tudta,h Reni és cortez járnak?( mert azt mondta: remélem fel tudja fogni,h mit kapott.)
                Arnold okos.




Ezek azok, amiket én kiemeltem, de az "első kérdéshullám" teljes egészét megnézhetitek ITT. Ezermillió köszönet és elismerés ezért LAURÁNAK!!! Valamint köszönöm Korinak, aki volt olyan kedves és tanácsokkal látott el, amivel szerencsésen kibillentett blogger-(írói)válságomból. =D És egyébként mindenkinek, aki ezután a hosszú szünet után is visszalátogat a blogra. Köszönöm, remélem senki nem csalódott bennem! Készüljetek, mert hamarosan újra jelentkezem, de hogy mivel, az meglepetés! =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése