Cél

Minden - Ami - SZJG

2012. február 1., szerda

Pssssssssssssssszt.......

Mostanában csönd van. Tudjátok, mikor a dobpergés még naagyon halk, de egyre erősödik. Ez van most. Mindenki vár, így most én se tudok mást tenni, mint hogy lógázom a lábam. Főleg, mivel az Esszé-versenyre se érkezett még, csak egy-két írás. Ne haragudjatok rám ezért, amúgy is zűrös ez az egész félév-dolog, még az Ustream-ről is lemaradtam. Egyébként ahogy elnéztem szinte minden SZJGs website alszik és a szerkesztők épp úgy mentegetőznek, ahogy én most. A Facebook-os versenyeket nem szeretném most kommentálni, se továbbítani, főleg mivel ott már teljesen elveszítettem a fonalat, szóval nem lehetne valami átlátható, de ti azért böngésszétek át őket: http://www.facebook.com/aszentjohannagimi
Köszönöm, hogy végigszenvedtétek velem ezt a bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése