Cél

Minden - Ami - SZJG

2012. július 1., vasárnap

Defibrilátor avagy élesszük újra a blogot!

Nos, íme immár ténylegesen visszatértem, teljes életnagyságban. Távollétem oka: hát.... minden olyan remekül alakult az életemben, hogy egy csepp szabadidőm sem maradt. Na de majd most! Amúgy is itt az idő, hiszen a napok fogynak, a feszültség pedig egyre növekszik... Reménykedem, hogy amíg üres nyári óráitokban, a szabadságtól lerészegedve (nem feltétlenül konkrétan értem....) élvezitek a semmittevés gyönyörét és közben epedezve várjátok a 7. (te jó ég, komolyan, már a 7.??? =D ) részt néha-néha ellátogattok ide a blogra is, hogy végigfussatok soraimon.
És ha már újraéledünk, miért ne tegyük stílusosan? Örömmel jelentem be, hogy nem kívánok félmunkát végezni, hanem végzek egy nagy nyári felújítást is! =) Szabadjára engedem híres/hírhedt kreativitásomat és... nos, majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle a végén, mindenesetre nekiállok mazsolázgatni és remélem találok nektek pár csemegét... =D
Szóval. Mostantól ismét nyitva áll a misswebs@citromail.hu, lehet bátran írni! Sőt, szívesen fogadok bármi besúgói információt, már még mindig nem én vagyok Gossip Girl... =)

Addig is...
                                        xoxo   =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése