Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. július 19., kedd

Ha a rajongóknak várnia kell...

Most egy olyan bejegyzést olvashattok, amit sehol máshol. Más rajongói oldalakon ugyanis száraz tényeket kaptok, én pedig nem ezért indítottam ezt a blogot. Azért tettem, hogy olyan információkhoz is hozzájussatok, amikre amúgy nem tennétek szert, amit esetleg elkerülnék a figyelmeteket. Ezek a dolgok nem biztosak, felvetések, sőt lehet, hogy ha ilyesmi eszedbe jut el is veted, mert butaságnak tűnik. Szerintem pedig pont ez az, ami megmutatja Leiner Laura művének nagyságát: az, hogy már a mindennapjaik bármely mozzanatában fel véljül fedezni a Szent Johanna Gimit.

Szeretek gondolkodni az olvasottakon és örülök, ha ezzel foglalkozhatok (ezért is volt jó ötlet a blog), de talán még inkább örülök, ha ezt az aktivitást, amit önmagammal kapcsolatban már megszoktam, másokban is felfedezem. Mikor elindult a Filmet a Szent Johanna Gimiből! (bár az az ötlet bennem született) az egy ilyen pillanat volt. Ma is épp olvasgattam a neten, mikor ezt az élményt élhettem át újra, mégpedig ennek a fórumtémának köszönhetően:


Rancs
2011-07-17 21:32:21 válasz erre
Sziasztok! Azért indítottam ezt a témát, mert nem igazán illik egyik meglévőhöz sem. Szóval nekem van egy elméletem ami lehet, hogy hülyeség,nem tudom, de majd ti eldöntitek. Szóval. Vannak youtube-on ezek az szjg-s videók.A negyedik részről februárban csináltak videót és berakták alá a Mr.Brightside-t. Mint tudjuk a negyedik kötetben elég fontos ez a szám...És ha elolvassuk magyarul a szövegét akkor sok hasonlóságot lehet feldfedezni a könyvel kapcsolatban.Nemrég felrakták az 5.részről a videót és gondoltam talán az alatta lévő szám ugyan úgy fontos szerepet kap majd a könyvben. Ez a szám : Keane-Somewhere only we know. Megnéztem de nem találtam magyarul a szöveget,de talán a refrént naggyából értettem:(javítsatok ki ha rossz)"És ha van egy perced,miért nem megyünk? (miért nem) Beszélünk róla valahol amit csak mi tudunk.Ez lehet a vége mindennek.Akkor miért nem megyünk valahová amit csak mi tudunk?" Ez egy szerelmes szám. És akkor eszembe jutott,hogy nem utal-e ez arra, hogy "valahova amit csak mi tudunk"... az nem a kilátó? Bocsi hogy ilyen hosszú lett, lehet hogy az egész egy hülyeség, nem tudom. :D érdekel h mit gondoltok... XD

Bár ezt a szóban forgó fórumtémánál is megtettem, ez úton is szeretnék gratulálni "Rancs"-nak és megköszönni neki, valamint "Ashley"-nek, aki a szám szövegét írta meg magyarul (ezt ITT találjátok meg).

És mikor épp ezt a fórumtémát olvastam, még egy hasonló dologba ütköztem:

Rancs
2011-07-17 21:57:01 válasz erre
EMBEREK! Még egy dolgot észrevettem!!! Az 5.rész borítóján ott van az a levél. És ugye most átalakult a szentjohannagimi.hu és az 5.részes videóban még a régi. Azt most megnéztem és összehasonlítottam a mostanival és....Tadam! Ott egy boríték a parafa-táblán xD sztem az is közrejátszik majd!
 
Erre a következő kommentárok érkeztek:
Szofiehzs
Válasz: Rancs üzenetére: EMBEREK! Még egy dolgot észrevettem!!!
2011-07-17 22:53:23 válasz erre
nemlehet, hoooogy...valamelyik részben, azthiszem a 3.-ban van valami olyasmi, hogy a reni berág valamin és ír egy levelet, amiben leír mindent amit érez. aztán a végén úgy dönt, h jobb lesz ha ezt senki nem látja meg, és beteszi a cortez-dobozba. és itt jön képbe a doboz. már megint A Doboz!!! nem biztos, h itt, de valamikor tuti, h szerepe lesz a történetben.
 
iloveszjg
Válasz: Valaki üzenetére: gyerekek a végén még az
2011-07-18 16:43:06 válasz erre
nemhiszem.. xd nincs nagyon"nyom" amin elindulhatnánk.. /: ezekkel a Találgatásokkal csak magunkat nyugtatjuk és próbáljuk meggyőzni magunkat h az ugy lesz ahogy mi gondoljuk, ezzek is csillapitva a vágyainkatxdxdxd
 
 
Lehet, hogy csak túlreagálom az egészet és mindez teljesen lényegtelen a regény szempontjából, esetleg hülyeség is és a fent említettek rossz irányba tapogatóztak, de ha az én regényem rajongói (amennyiben lesznek ilyenek) ilyeneket írnának, ilyeneken gondolkodnának, időt áldoznának efféle eszmefuttatásokba, az engem olyan mértékben meghatna, hogy azt el se tudjátok képzelni. Reméljük, hogy Laura is hasonlóan gondolkodik erről. Megérdemli, cserébe azért, amit mi kaptunk tőle: a Szent Johanna Gimit.

3 megjegyzés:

  1. Ez tényleg igaaaz. tényleg elhet valami köze a dalnak is meg mindennek. nemreagálod túl. *elgondolkodó arcot vág* *-*:D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Rancs vagyok és tök véletlenül ráakadtam a nevemre itt xD köszi, hogy beraktad és hogy érdekesnek gondolod :)
    Egyébként nagyon jó a blogod,egy élmény olvasni :D
    Puszi: Rancs

    VálaszTörlés
  3. @Réka: Nagyon szívesen, mondom, nekem csak öröm volt... =D És köszönöm!

    VálaszTörlés