Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. november 30., szerda

Télköszöntő

Igen, tudom, hogy papíron csak holnaptól van tél, de nemrég értem haza a suliból és emberek az időjárás meggyőzött...
Szóval bár őszbúcsúztató-télköszöntő infóval szeretnélek most ellátni benneteket. Először is a legfontosabb, hogy most szombaton (dec. 3.) lesz az idei év utolsó Ustream beszélgetése Laurával, amikor, ahogy azt előre beharangozták (najó, most már teljesen megszállt az ünnepi hangulat =D), kiderül az SZJG 6. pontos megjelenési dátuma is!!! Szóval igazán érdemes lesz belepillantani a dologba, mert a dedikálástól kezdve mindenről lesz szó. Az Ustream-et elérhetitek a facebookon keresztül ITT, valamint közvetlenül az ustream.tv oldalról is.
A második bejelenteni valóm az oldallal kapcsolatos. A közeljövőben lesznek majd téli frissítések az oldalon, főleg, mivel *dobpergés* december 22-én lesz egy éves a blog!!! Szóval nagyon izgatott vagyok emiatt. Arra gyúrok, hogy meglegyen a 20 000 látogató a szülinapra, szóval továbbra is nézegessétek az oldalt, várjátok a meglepi frissítéseket. Ezt akár vehetjük szülinapi/karácsonyi ajándéknak is. 
Zárásképp itt van egy SZJG keresztrejtvény, amit a Facebookról copyztam be nektek (jelen helyzetben lefoglalnak az újítások és nincs időm rejtvényeket készíteni nektek... bocsi.):

 
Akinek pedig még nincs adventi naptára, nézzen szét a versenyre beküldöttek között ITT. Íme egy kis ízelítő az én személyes kedvenceimből:
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése