Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. november 18., péntek

Végleges lista

Most már végleg lezártam a nevezők listáját, bocsánat, aki esetleg az előzőről lemaradt, ilyenkor, ha hibázok, csak írjatok nekem és megoldom, csak olyan bonyolult néha ezer fele figyelni, igen, nekem is ott van a suli, a család és a bárátok, szóval ilyenkor kell egy kis segítség. Van egy csapat, akiktől nem kaptam nevet és sajnos, most már tényleg nem tudunk tovább várni, szóval erről sajnos most lemaradtok, de ha legközelebb lesz ilyen verseny, feltétlen várom a jelentkezéseteket.

Íme a versenyzőink:
- Hey ho, let' s go!
- Skizofrének <3 
- Csak csajok :D 
- BFF.
- Mi.
- 100% crazy

Holnap legkésőbb délelőtt 10-kor (bocsi, későn kelő vagyok =D) fent lesz a link a honlapon. Ne feledjétek, hogy egy héten belül sort kell kerítenetek arra, hogy kitöltsétek a tesztet, de ha egyszer elkezditek csak pár perc áll rendelkezésetekre, hogy befejezzétek. A percek számát is holnap adom majd meg. Valamint arra is csak egy hetetek van, hogy megírjátok nekem a projekttémátokat, amiket a korábbi bejegyzésben felsoroltak közül választhattok ki.
Sok sikert!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése