Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. augusztus 15., hétfő

Hirdetés

Nos, most éppen (Kinga szavaival élve) "hátba szúrom" magamat. Legalábbis netes körökben ilyesmit kevesen csinálnak, de én fair játékos vagyok, és mint SZJG rajongóként, mint bloggerként, tudom, hogy mi a minőség (bár ebben a kontextusban ez kissé ostobán hangzik) és akár használ, akár árt nekem, nem fogom elhallgatni a véleményemet. Szóval akkor most elmesélem:

Egyszer volt, hol nem volt egy budapesti lakás, ahol a nappaliban egy Annamari nevű lány épp a blogját írta. Miközben szorgalmasan kereste és nézegette a többi Szent Johanna Gimis oldalt, rábukkant egy másik blogra, az egyetlenre, az övén kívül, ami az SZJGvel foglalkozott. A blog még fiatal volt, úgy egy héttel azelőtt készült, hogy ő odatévedt. Megnézte az egész oldalt, elolvasott rajta minden betűt és úgy döntött rendszeres olvasó lesz (addig csak egy követője volt ennek a blognak). Ezek után visszatért blogjára és meghozta az oldal történetének legkülönösebb döntését: önként, bármifajta különleges előzmény nélkül, úgy, hogy még csak nem is ismeri a szerkesztőjét: HIRDETNI FOGJA A BLOGOT!!!

Szerkesztője: Anita

Hát, most már ismeritek a történetét ennek a cikknek és készek vagytok a véleményemre. Nagyon érdekes, hogy rengeteg olyan ötlet van az szjg-fanok.blogspot.com -on, ami az én fejemben is megfordult már korábban: az SZJG-ben említett zeneszámok listája (amit ezek után már nem teszek ki ide, mert szerintem az copy-nak minősülne), a fanfiction levelezőlista (őrület, hogy másnak is eszébe jutott, de én, miután megérdeztem erről levélben Leiner Laurát, elvetettem az ötletet, mert ő ellenezte, így aztán kisebb fajta személyes sérelem nekem, hogy más megcsinálta). De rengeteg más ötlettel is találkoztam itt, ami nagyon tetszett, például a fórum ötlete, amit én nem raktam a blogra, mert megelégedtem a cicerokonyvstudio.hu fórumával, valamit a szerkesztő (a továbbiakban Anitának fogom írni) összegyűjtötte az SZJGs kívzeket a Kvízpart-ról, ami szintén nagyon tetszett.

Összességében ajánlom, hogy nézzétek meg az szjg-fanok.blogspot.com -ot, mert annak ellenére, hogy nemrég készült, igényes, szervezett munka és egy igazi SZJG rajongóra vall. Nagyon szeretnék és fogok is, írásban kommunikálni a szerkesztővel, mert szerintem nekünk, SZJG bloggereknek, ha már ketten vagyunk össze kéne fognunk. =D Ez úton is további sok sikert kívánok Anitának és a blogjának!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése