Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. augusztus 18., csütörtök

Kérés

Kedves Mindenki!
Akik régóta olvassák a blogot, azok tudhatják, hogy a Suliújság Adj tanácsot! rovatát szerkesztem. Az email címemre a misswebs@citromail.hu -ra lehet írni levelet, a választ pedig az újságban lehet elolvasni. Már többen írtak, de még korántsem annyian, amennyi elég lenne a rovat megtöltéséhez, az augusztusi és a szeptemberi számhoz, pedig nem is érkezett levél egyáltalán, így sablonokat (olyan leveleket, amiket én írtam) kellett helyette beraknom. Szeretem szerkeszteni a rovatot és nem akarom megszüntetni, de levelek hiányában fölöslegessé és értelmetlenné válik, így nem lesz más választásom, ha csak nem segítetek. Többen tudják igazolni, hogy mindenkinek válaszolok és tiszteletben tartom a magánéletünket, sőt (bár ezt én nem tudom megállapítani) nem is adok rossz tanácsokat. =) Szóval, kérlek ha lelki problémátok akad, akkor bízzatok meg bennem és írjatok a misswebs@citromail.hu címre és szóljatok másnak is, hogy ne kelljen megszűnnie az Adj tanácsot! -nak!
Előre is köszönöm!!!
Egy kétségbeesett rovatíró:

Annamari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése