Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. augusztus 19., péntek

Versenyek, versenyek mindenütt...

Ma jelent meg a részlet az SZJG 5 -ből!!!!!!!! =D
Megtekinthető itt: 
Akinek nem nyitja meg az oldal, az @Zsófi Kiss -nek hála képekben is megnézheti itt:
illetve itt:     

Ezzel kapcsolatban indult egy amatőr/független verseny a Filmet a Szent Johanna Gimiből! facebook oldalon, amiről bővebben értesülhettek ITT! (Nem tagadom, hogy ezzel a kampánnyal kapcsolatban állok, admin vagyok az oldalon és a versenyt is én írtam ki, de ettől függetlenül ez egy amatőr verseny.)
Szerintem klassz lesz, kíváncsi vagyok az eredményre!

És ha már az amatőr/független versenyeknél tarunk, még egyszer a figyelmetekbe ajánlom azt, ami itt az oldalon folyik, és már páran neveztek is rá, de a többség figyelmét elkerülte. Erről bővebben az oldalsó !!!VERSENY!!! menüpontban olvashattok.

Mindkét versenyre várom a nevezőket! =D Hajrá!


U.I.: Szavazzatok oldalt a blogról! Ez egy fontos visszajelzés nekem! Ha van ötletetek vagy kérésetek, hogy milyen változtatások lehetnének/legyenek a blogon, azokat ide, kommentbe vagy a misswebs@citromail.hu címre várom! Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése