Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. december 3., szombat

SZJG 6 megjelenés, dedikálás és személyes katasztófáim

Vannak egy jó hírem és egy rossz.
Kezdem a jóval, tekintve, hogy ez vonatkozik mindenkire: az SZJG 6 hivatalos megjelenése 2012. február 28!!! Azonban a szokott dedikálás se marad el: február 23., 24. és 25-én találkozunk az L&L Könyvesboltban! További infót a könyvről sajnos csak januárban kapunk, de ez így is elég klassz. =D

Najó, akkor essünk túl a rossz híren is. Természetesen megint én szúrtam el a dolgot, de nem akarok mindenkit leterhelni, szóval aki nem vesz részt az online a csapatversenyben, megnyugodhat. Szóval, kedves csapataim! Sajnos egyenlőre ezzel a világméretű katasztrófával küszködöm. Nem tudom, hogy tudnám megoldani, mert vannak, akiknek az 1. feladatsora is elveszett. Igyekszem kitalálni valamit, de addig, amíg nem tudom pótolni a hiányzó kvízeket, sajnos a 3. feladatsor se kerül föl. Elég valószínű, hogy az egész verseny egy héttel elcsúszik. Amint kitalálok valamit jelentkezem. Ne haragudjatok! Nem számoltam azzal, hogy kvízes oldal bekrepál... =(

Ez azonban nem terhelhet mást, csak engem, szóval a frissítésekre számíthattok (egész délelőtt a lakás egyik végéből a másikban futkorásztam a két gép között, hogy a  minél hamarabb készen legyenek). Szóval remélem tetszeni fognak. Az viszont biztos, hogy a hétvégén nem kerülnek föl, csak hétfőn, vagy kedden (bocsi, de természettudomány témazárót írok a hét elején és a fizikával amúgy is hadilábon állok).

Így áll a helyzet, de ne aggódjatok, áthajókázok a hullámokon... =)

2 megjegyzés:

  1. Biztos meg tudod majd oldani a problémát, addig is várunk :)
    A frisseket köszönjük, nagyon jók :))
    Imádom ezt az oldalt,nagyon jó, facebook oldaladat is like-oltam.
    Sok sikert a témazáróhoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm (a doga jól sikerült =D)!
    Most töltöm fel a legújabb frissítést, remélem az is tetszeni fog! =)

    VálaszTörlés