Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. december 31., szombat

SZJGs blogok

Hát az ötlet megindult és ezért (félreértés ne essék, nem gondolom, hogy az egész világ rólam koppintja az ötletet, de a többi oldal logóján azért mindig mosolyognom kell... bocsi) nem kell hibáztatni senkit, sőt én kifejezetten örülök, hiszen nagy blogpárti vagyok. Ezzel az imént leírt szép, értelmes és átlátható magyar mondattal csupán annyit akartam kifejezni, hogy egyre több SZJGs blog jön létre és úgy gondoltam, hogy igenis segíteni akarok nekik, mert mind tehetséges bloggerek, vagy épp tehetséges bloggerek lesznek belőlük, csak kell nekik hozzá egy olvasótábor. Mivel hirdetni nem szeretek (sajnos ez régi, blogger múltam előtti időkből maradt meg, bocsi) úgy gondoltam, hogy összegyűjtöm az elmúlt félév (előtte még egyedül voltam) blogtermését SZJG téren.


Szerkesztő: Timi

Szerkesztő: Enco

Szerkesztő: Anita

Szerkesztő: Mesi

Szerkesztő: Lilcsicsi

Szerkesztő: Kinga


Úgy tűnik ennyi, de ha valakit kihagytam írjon bátram és belekerül. Remélem ezzel is kicsit segítettem, ez egy afféle szilveszteri "sok-szerencsét-kívánok"!
Egyébkén meg

boldog új évet, sok sikert és rengeteg boldogságot kívánok!
UI: egyetek sok lencsét! =D

UUI: az online versenyt lezárom, jan. 7-ig küldjétek el a projekteket!

8 megjegyzés:

  1. Szia, csak azt szeretném mondani hogy én vagy ok az http://szentjohannagimi-4ever.blogspot.com/ szerkesztője és nem tudom hogy ki írt neked mert én biztosan nem! Nem kértem hogy tedd ki mert én meg vagyok elégedve a nézetségemmel....Tehát ne haragudj ha valaki a nevemben írt neked, mert nem én voltam. Ha lennél olyan kedves és elküldenéd azt az e-mail címet aki neked írt, nekem erre: aszentjohannagimi@gmail.com címre megköszönném. Megkérdezném tőle.

    Köszönöm a segítséget előre is!

    VálaszTörlés
  2. Nos, ez esetben nyomozhatunk! =D Elküldtem neked a címet, remélem rájössz, hogy ki az. Egyébként tetszik a blogod! =)

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon szépen köszönöm a segítséget.:)

    VálaszTörlés
  4. Hello ! Én a http://aszentjohannagimiblog.blogspot.com/ -nak az adminjavagyok. Nem tudom , hogy mit copyztam :( .Mondd el légyszives!HA észereveszem , hogy valami hasonlít akkor megváltoztatom. Eskü én nem másoltam. Én az eredeti szjg logóból megszerkeztve készítettem. Én egyébként nem küldtem el a blogomat. De KÖSSZZZI A REKLÁMOT!!.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én csak a logó miatt írtam, de egyébként ne haragudj, általában nem vagyok ilyen, csak az elszínezés annyira hasonlított. =D És nem, te tényleg nem írtál, ezt tudom, de ettől függetlenül készítettem a bejegyzést, nem azok szerepelnek rajta, akik elküldték a címüket, hanem az összes blog, amit találtam.

    VálaszTörlés
  6. De azért Köszi a reklámot :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nekem is van egy szjg-s blogom,de nem nagyon nezik. A blogkészítő nevem: Bridgit Brigitte.
    http://szjgakonyvamitsohanemfelejteszel.blogspot.hu/?m=1
    Ez a blogom. Van benne egy kitalalt sztori a rendes,szjg-s szereplőkkel,mintha én lennék Reni. ;)

    VálaszTörlés