Cél

Minden - Ami - SZJG

2011. december 4., vasárnap

Ustream-kutatás és kezdeti frissítések

Őszintén sajnálom, hogy tegnap nem értem rá fölmenni az Ustreamre pedig a múltkor is szuper volt, viszont vannak mások akiknek sikerült és ez alatt most pont egy "kollégámat" értem, aki szintét az SZJGs oldal szerkesztés szakmájában utazik, szóval nagy tapsot Palacsiinnak és társszerkesztőjének Bagettnek! A tegnapi beszélgetésből rángattak ki szösszeneteket, amit elolvashattok az oldalukon az usherworld.gportal.hu/ -n, de ha csak ez a konkrét hír érdekel akkor IDE kattints, mert voltam olyan ügyi, hogy kiemeltem nektek ezt az egyet. Mindemellett én ajánlom, hogy nézzetek végig az egész oldalon, mert nagyon klassz. Szóval ez úton is szeretnék nektek gratulálni Palacsiin és Bagett.

A későbbiekben amúgy szeretnék együtt dolgozni valami közös projekten a többi SZJGs oldalszerkesztővel, mi több, már az októberi üresjárat óta fontolgatom az ötlet kibontakoztatását, de valószínűleg erre március, április magasságában kerül sor, addig még egyébként konzultálnom kéne pár szerkesztővel. Hogy mi az ötlet, az maradjon titok, egyenlőre csak egy valaki tud róla és ő nem fogja elárulni (Kori, ha ezt olvasod, ezúton is kérlek, hogy Ne áruld el! Köszi! =D).
Hogy kikek szeretnék fölkeresni? Hát én első sorban Lerára gondoltam a truegomez.gportal.hu szerkesztőjére, valamint persze Palacsiinra és Bagettre, de igazából nyitott vagyok, szóval még fogok kutatni értékes emberekre itt az SZJG univerzum online kihelyezettségében...

Hogy tetszik? Ez az oldal avatarja szóval copyright!


Ja és még valami! Elkezdem lassacskán feltölteni a frissítéseket, kezdve a blog facebook oldalával, amit megtekinthettek IDE kattintva. Remélem nem lesz fölösleges, hanem kihasználjuk a facebook adta lehetőségeket. Mindenesetre katt és like! Oké? =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése